Thursday, February 11, 2010

Wong Solo @ Bangi



Cam ner aku tau kedai nih haa pasal dak opis aku ari tuh gile nak mencari stereng kat area bangi. So sambil pusing2 tuh emm perut pon lapor skali nampak kedai nih hmm cam menarik so kami pon try ler hahah memang sedap ah time tuh pon aku baru balik dari Bandung so enjoy sakan la haha.


Kali nih aku bawak family aku for dinner kat sinih. Fatch bini aku kat putrajaya and head towards bangi. This time around aku nak rasa dishes yang lain and since bibik aku pon dah lama kat malaysia mesti dia rindu masakkan indonesia. So dia pon melayan selahapnyer. Aku ngan bini aku x yah citer laa dah lapor heheh.. Oh yer price kat sini agak mahal emm tapi kalo nak try gak aku recomend korang makan set ayam bakar tuu pon dkt RM10 dah kire ok laa tuh.

Restoren: Wong Solo - Indonesian Cusine
Loc: New Shop lot area Belakang Kompleks PKNS Bangi.
Price: Mahal
Recomended: yes

1 comment:

Anonymous said...

mahal tu berapa?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails