Monday, February 8, 2010

Baiduri Tom Yam @ gerai sec 11 Shah Alam



Dah boring menjamu selera kat restoren kali nih nak layan gerai lak. Ermm lama gak aku x makan kat gerai sini. Dulu slalu gak ler. Yang fames kat sini pon Nasi Ayam Pak Mal and bihunnyer hehe. So this time around since wife aku pon malas nak masak almaklum laa tengah membawa budak so kitaorang lepas keje singgah sini. Sebenarnya kami try kedai sebelahnyer heh Baiduri tom yam and sea food. Aku order mee goreng basah bini aku oder tomyam. Slalu mak mertua aku pon layan bihun tomyam kat gerai nih hehe. Tang sedap tuh emm kategori biasa jer janji kenyang dan tak memudaratkan badan cukup laa heheh.


Gerai: Baiduri Tom Yam & Sea Food
Loc: Gerai Sec 11 Shah Alam. Belakang esso ngan caltex sec 11
Price: Stendet gerai laa
Recomended: Boleh laa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails