Monday, February 8, 2010

Breakfast : Nasi Lemak Kangkung Sec 9 Shah Alam


Kali nih misi aku melayan nasi lemak yang ada kat area shah alam. Gerai yang hanya dibuka pada waktu pagi jerk of coz laa dah nama breakfast hahah. This time around bini aku jadi testernyer. Kali nih aku nak sumbang mambang kan info nasi lemak nih. Lokasi terletak di belakang hospital DEMC (Darul Ehsan Medical Center) seksyen 9 Shah Alam. So far aku ngan bini aku makan alhamdulillah xde masalah. Penyediaan yang bersih. Penjual pon ramah and harga pon murah. Pada RM2.00 jer leh dapat sepaket nasi lemak kangkung ngan telur mata. Go and have a try!



Gerai: Nasi Lemak Kangkung
Loc: Belakang DEMC Sec 9 Shah Alam.
Waktu Beroperasi: 6.30 pagi - stock habis kut.
Price: Murah
Recomended: Yes

1 comment:

sol3noid said...

aku dulu2 masa anak aku admitted kat DEMC ada gak beli kat sini...mmg berbaloi-baloi..bak kata uncle iklan power root..."saya pun nak jd jutawan jugak"..takder kena mengena pun kan?belasah ajer la

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails