Thursday, May 6, 2010

Momen @ Sec 7 Shah Alam


Aku baru check out new fast food restoren kat Shah Alam nih namenyer MOMEN. Basically kat sini dia jual beger err nak kata beger tapi nampak cam subway lak cumanya subway jual sandwiches sini roti dia lebey kurang same ler, senang citer ala2 McD Prosperity beger jek. So cam biasa laa aku ngan wife aku pon oder laa bini aku amek ciken + chesee sorry aku lupe namanyer and aku lak amik beef (ala2 steak gitu). Datang skali ngan fires + drinks. We ordered gak choc cake. Rasa? emm sedap maybe aku lapar kut hahah.. crowdness emm leh tahan gak ramai gak yang datang. Since dah dekat ngan Uitm so ramai ler student2 uitm yang menghabiskan duit ptptn kat sini hehe. Nak promote ehmm gi ler try sendiri aku pon x tau nak gi lagi ke idak hahah..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails